Tilrettelagt konsert m/Pegasus

17. jun 2023
Utløpt!

Hei alle sammen!

Du trenger IKKE være medlem av Autismeforeningen for å delta på denne konserten. Dette er en konsert for alle uavhengig hvilken diagnose man har.

Vi har gleden av å invitere til en tilrettelagt konsert med Pegasus. Pegasus består av duoen Tommy og Ronny Nilsen.

Disse gutta har produsert mange melodier, og produserer fortsatt mye fin musikk. Seneste utgivelse ble gjort nå den 19 januar, og flere venter.

Legger ved linken til Facebooksiden til Pegasus HER

Flere av albumene deres har ligget på VG-lista, og dem har vunnet Spellemannprisen. Dette var i 2012, dem ble kåret til «Årets låtskrivere i 2014» av DDs lesere, og dem deltok i Melodi Grand Prix med låten «Anyway» i 2016. Dette er gutter med mye erfaring, og mange flotte låter som er verdt å få med seg. De er godt kjent for blant annet «Kine», «Kamilla-milla», «Head go pop»,og «Min første natt» som dem sang med Hanne Mette. De har kommet med mange flotte sanger de siste årene også. Som blant annet «Gjør du det med vilje», og siste fengende sangen kom nå den 19 januar og heter «Førstemann til målet». En sang som dere bare må finne på youtube eller Spotify.

Det vil være salg av vafler m/sylteøy, pølser m/lompe, brus og kaffe. Samt at det vil være salg av lynlotteri.

Vi har påmeldingsskjema, og det finner dere ved å trykke HER

Inngang 100,-
(ledsagere går gratis ved fremvisning av gyldig ledsagerbevis)
Inngangsbilletten kan vippses til 705368/tilrettelagt konsert, minibankkort/visakort, og kontanter kan benyttes ved inngangen.
Samme betalingsmåte benyttes i kiosken.

Betaler du ved påmelding, så husk at fremvisning av betaling må gjøres for å få stempel som viser at du har betalt.

Vi håper å se mange denne kvelden.

Mvh Gro Iren og resten av styret i AiN Buskerud lokallag ❤