Buskerud lokallag

13. jun 2023
Utløpt!
18:00 - 19:00

Vi har nå fått love til å låne gymsalen på Veien skole i Hønefoss annenhver onsdag fra 18 januar. Her blir det tilrettelagte aktiviteteter for barn opp til og med 7 klasse. Med tilrettelagt mener vi at vi ikke har noe musikk på, det blir noen enkle poster som man kan enten holde på med hele timen vi er på skolen, eller man kan rullere. Veien her blit litt til mens vi går, siden vi aldri har hatt denne typen aktivitet før.

Aktiviteten starter presis kl. 18.00. Skulle dere komme for sent er ikke dette noe problem for oss, men det kan være vanskelig for barn å komme inn i noe som allerede er startet. Vi må her være litt strenge på tiden siden vi kun har en time til rådighet.

Vi vil også få besøk av kommunal fysioterapeut innimellom. Sånn at vi kan få noen tips om hva vi bør ha fokus på under trening, og som kan lage et lite opplegg for oss som kan passe de fleste.

Det vil være Ann Merethe og Gro Iren som her er aktivitetsledere. Det er enten en av oss eller begge som er tilstede.

Aktiviteten er gratis og kan deles med andre foreninger i distriktet vårt. Vi har et påmeldingsskjema for å ha oversikt over hvor mange som kommer.
Påmeldingsskjema finner dere ved å trykke HER

Blir du forhindret i å møte opp send oss en sms, eller har du/dere spørsmål så er det bare å ta kontakt med oss på sms eller mail: annmerethe.klaussen@autismeforeningen.no, tlf 94976934 eller gro.i.j.stenberg@autismeforeningen.no, tlf. 92438171

Vi gleder oss til å ta dere imot om to uker 🙂

Vel møtt skal dere være alle sammen!

Veien skole, Hønefoss