Temamøte om autistisk utbrenthet og maskering (Oslo)

28. apr 2024
Utløpt!
Wergelandsveien 1-3, 0167 Oslo

Velkommen til et temamøte om autistisk utbrenthet og maskering. Maskering er å skjule/ undertrykke hvem man egentlig er for å passe inn i en nevrotypisk verden. Maskering kan på sikt medføre bl.a. fatigue og autistisk utbrenthet. Autistisk utbrenthet er lite kjent utenfor det autistiske miljøet. Lær mer om disse temaene og hvordan bli oppmerksom på tegnene.

Det blir både foredrag og tid til spørsmål og diskusjon. Temamøtet rettes mot alle interesserte – både personer på autismespekteret og støttepersoner.

Når:
søndag 28. april 2024, kl. 14.00 til 18.00 (dørene åpner kl. 13.30).

Hvor:

Orgservice/Autismeforeningen i Norge, Wergelandsveien 1-3, 0167 Oslo. Lokalene er rett bak Slottsparken og bare 7 minutters gange fra Nationaltheatret stasjon. Se kartet her.

Pris:
Gratis for lokallagets medlemmer. Enkel servering (ikke et måltid). Gi beskjed om ev. allergier ved påmelding.

Påmelding:
Det er plass til maks 60 deltakere. Førstemann til mølla. Fyll ut påmeldingsskjemaet så snart som mulig, helst innen torsdag 25. april 2024. Skjemaet er lagt ut her: https://forms.gle/CVm9xX3GKAqNSJHz9

Spørsmål om temamøtet kan sendes til akershus@autismeforeningen.no eller til Kirsten på tlf. 480 50 178.

Vi gleder oss stort. Velkommen skal du være!