Tegneverksted i høstferien!

Utløpt!
Ringerike Sykehus

Arnold Dybsjordsvei 1, 3014 Hønefoss

Tegneverksted i Hønefoss! Dette er et lavterskeltilbud som er gratis for våre medlemmer, og har ingen aldersgrense. Eneste man trenger, er å være glad i å tegne! :D

Hei!

Vi har gleden av å kunne tilby en aktivitet i høstferien i Hønefoss. Trine Hesjevik som er en kjempeflink tegner, har sagt ja til å være med å bidra til denne aktiviteten sammen med oss.

Dette er et lavterskeltilbud for kun medlemmer, og små som store er hjertelig velkommen. Det er 10 plasser mtp på plassen inne på Lærings og mestringssenteret. Påmeldingsskjema finner dere HER!

Du trenger ikke ha noen tegnekunnskaper fra før. Trine vil ta med seg litt bilder som også kan fargelegges.

Håper dette kan være et tilbud som flere kunne tenke seg å delta på.

Dette er gratis, og foreldre/ledsagere vil få servert litt enkel servering.

Evt spm kan sendes til buskerud@autismeforeningen.no

Vi håper vi ses!

Mvh Ann Merethe og Gro Iren!

Fargeblyanter