Svømmetrening på Furumo svømmehall

13. mar 2023 - 12. apr 2023
Utløpt!
17:00 - 20:00

Nå kan vi tilby svømmetrening til de som måtte ønske det hver 14 dag fra onsdag 29 mars og først og fremst frem til sommeren. Svømmelærer vil her være Ann Merethe Klaussen.

Ledsagere må belage seg på å være med barnet/barna i vannet under hele aktiviteten.

Vi er der fra kl. 17.00 og tar imot dere. Ved ankomst må dere henvende dere til Ann Merethe slik at vi vet hvem som er med fra foreningen. Dette for å ha en viss oversikt pga egenandel. Inngang i regi foreningen er frem til kl. 18.00. Etter dette må man betale ordinær inngang til Furumo svømmehall.

Vi kan være i hallen frem til kl. 20.30. Til info så vil ikke Ann Merethe kunne være der frem til 20.30 hver gang kanskje, men det er fullt mulig å benytte seg av hallen frem til det stenger.
I skjemaet så ber vi dere gi en beskrivelse på hva dere måtte ønske å få ut av denne aktiviteten. Dette er viktig for at opplevelsen deres skal bli best mulig.

Påmelding gjøres via dette skjemaet HER

Egenandel er 50,- for barn og ungdom, og 70,- for voksen, og vippses til 705368/svømming
Ledsagerbevis kan benyttes!

Vi gleder oss!