Sommermagi på hesteryggen på Solbakken gård

03. jul 2024
Utløpt!
Solbakken Gård

Bontveitvegen 501, 5229 Kalandseidet

Bli med på sommermagi på Solbakken gård i vakre omgivelser på Bontveit i Bergen kommune!

Hester

Autismeforeningen Hordaland lokallag inviterer til ridetimer ved Solbakken gård på Bontveit.

I ukene 26 og 27 vil det være tilgjengelig timer både i ukedager og i helgene. I uke 32 vil det legges ut tilbud for helgen. Egenandel er kr.50,- pr. påmelding.

Hestene er rolige og vant med både lyder og bevegelser og ledsagerne som bidrar inn har lang erfaring med å hjelpe til at aktiviteten er trygg og en opplever mestring.

Denne aktiviteten passer for alle uavhengig av alder og om du har noen spørsmål eller trenger særskilt tilrettelegging så send en mail til linda.haugland@autismeforeningen.no så skal vi bistå så godt det lar seg gjøre.

Vi erfarer at mange trives å være i miljøet på Solbakken gård. Kikke på dyr eller bare nyte fredelige naturskjønne omgivelser. Derfor vil det også serveres hot dog, pizza, vafler og saft til fremmøtte slik at en kan kose seg litt sammen i et måltid.

Om dere ikke har ride eller sykkelhjelm har gården dette til gratis utleie.

For bestilling ridetimer: Sommermagi på Hesteryggen uke 26 Sommermagi på Hesteryggen uke 27 Sommermagi på hesteryggen uke 32