Sommerleir for medlemmer på Voss 2024

04. - 07. jul 2024
Utløpt!
15:00 - 13:00

Autismeforeningen i Norge, Hordaland lokallag inviterer til sommerleir for hele familien!

Dato: 4. – 7. juli

Sted: Voss Vandrarheim (ligger 800m fra Voss togstasjon)

Adresse: Peter Bondes veg 40, 5704 Voss

Ankomst: Torsdag 4. juli Innsjekk åpner klokken 15:00

Avreise: Søndag 7.juli

Påmelding skjer til hordaland@autismeforeningen.no og må inneholde følgende:

• Navn
  • Fødselsdato
  • Telefonnummer
  • Hvem du skal dele rom med
  • Eventuelle allergier

Det er vanskelig å oppgi eksakt egenandel på nåværende tidspunkt.

Prisen vil bli maks kr.1.500,- per person, den kan bli lavere dersom vi får innvilget de midlene vi har søkt på til sommerleir 2024.

• Prisen inkluderer opphold, helpensjon og deltakelse på aktiviteter. Det er bindende påmelding.
  • Prisen inkluderer IKKE reise til og fra Voss, mineralvann, snack og godteri. Dette må medbringes av hver enkelt. Det er muligheter for å kjøpe vann, snack, is og sjokolade i resepsjonen på Vandrarheimen, eller i butikkene i sentrum.

Årets aktiviteter er som følger og man må oppgi hvilke aktiviteter man ønsker å delta på:

• 5/7 10:30 Voss Bowling og lekeland
  • 5/7 Voss kino kl.18:00 (film ikke bestemt i skrivende stund)
  • 6/7 kl.12:00 Sommerleker 2023
  • 6/7 kl.18:00 Vossabadet
  • 7/7 Voss Klatre- og ziplinepark (5 forskjellige grupper fra morgningen av)

Her må man oppgi høyde og alder på de dere melder på. Vær oppmerksom på at en voksen må følge og klatre sammen med barnet i liten løype når barnet under 5 år og i stor løype når barnet under 12 år.

Det vil bli sosialt samvær på ettermiddag/kveld med brettspill, kort, uteaktiviteter som kubb, ringspill og kos rundt bål for å nevne noe 😊

Dette er en sommerleir hvor alle har ansvar for seg selv, og egne barn. Det vil være styremedlemmer med på leiren, men de har ikke anledning til å følge opp alle.

Til info:

Med en egenandel på kr. 1500,- per person dekker Hordaland lokallag kr. 2/3 av den totalkostnaden på arrangementet. Dere vil motta bekreftelse på plass til sommerleiren 2024 samt betalingsopplysninger i begynnelsen av juni 2024.

Avbestilling etter endt påmeldingsfrist og tildeling av plass:

Fra 1. juni til 19.juni må man betale Kr. 1.000,- per person ved avbestilling

Etter 20. juni må man betale Kr. 4.500,- per person ved avbestilling (den faktiske kostnaden lokallaget må betale pr person).

Program, tildeling av kontaktperson og liste over ting dere burde ha med kommer i god tid før avreise.

Frist for påmelding er 20. mai 2024.

Vi tar forbehold om nok påmeldte deltakere.

Håper vi sees på Voss.

Alle styremedlemmer i Autismeforeningen i Norge, Hordaland lokallag