12. - 15. jul 2022

12. - 15. jul 2022
Utløpt!
08:00 - 18:00

Autismeforeningen i Norge, Hordaland lokallag inviterer til sommerleir for hele familien
på Voss 12. til 15. juli.

Påmelding skjer til hordaland@autismeforeningen.no og må inneholde følgende:
• Navn
• Fødselsdato
• Telefonnummer
• Hvem du skal dele rom med
• Eventuelle allergier
Pris pr. person dersom man er 4 eller fler på rommet (maks 6 personer) er satt til: kr.800,-
Pris pr. person dersom man er 3 på rommet er satt til: kr.1.000,-
Pris pr. person dersom man er 2 på rommet er satt til: kr.1.200,-

Prisen inkluderer opphold og helpensjon. Totalbeløp betales til kontonummer: 3632.50.83101 og merkes ¨Sommerleir 2022¨ når dere mottar bekreftelse på plass. Det er bindende påmelding.
• Prisen inkluderer IKKE reise til og fra Voss, mineralvann, snack og godteri. Dette må medbringes av hver enkelt. Det er muligheter for å kjøpe vann, snack, og sjokolade i resepsjonen.

Årets aktiviteter er som følger:

• 13. juli Voss Bowling og lekeland. Pris kr.50,- pr person
• 14. juli Vossabadet Pris kr.30,- pr. person
• 14. juli Husdyrparken Pris kr.30,- pr. person
• 15. juli Voss Klatre- og ziplinepark pris kr.50,- pr. person

Til info

Med de egenandeler som er satt dekker Hordaland lokallag 86.5% av utgiftene til aktiviteter og 50% av oppholdet med helpensjon på årets sommerleir.

NB! Dere vil motta link for påmelding til aktiviteter sammen med bekreftelse på deltakelse til sommerleiren 2022.
Det vil bli sosialt samvær på ettermiddag/kveld med brettspill, kort, uteaktiviteter som kubbe, ringspill og kos rundt bål.

Dette er en sommerleir hvor alle har ansvar for seg selv, og egne barn. Det vil være styremedlemmer med på leiren, men de har ikke anledning til å følge opp alle.
Program og liste over ting dere burde ha med kommer i god tid før avreise.
Frist for påmelding er 20.juni 2022.

Vi tar forbehold om at nok påmeldte, hvis ikke blir den utsatt til et senere tidspunkt.

Håper vi sees på Voss.

Last ned invitasjonen her.

Alle styremedlemmer i Autismeforeningen i Norge, Hordaland lokallag