Sommerfest på Kvernsmyr i Risør

16. jun 2024
Utløpt!
14:00 - 18:00

Sommerfest på Kvernsmyr (Kvernsmyrveien 110) i Risør søndag 16. juni kl 14 hjemme hos styremedlem Marie Lillehammer. Det blir en uformell hagefest for alle våre medlemmer med familie, enten man er pårørende eller selv er på autismespekteret. Vi har varm bålpanne. Ta med egen (grill)mat og drikke, og gjerne noe å sitte på.

På Kvernsmyr bor 2 voksne, 3 barn, 4 hester, 5 høns, 2 katter og en hund. Huset ligger skjermet til i skogen og vi får ikke mer moro eller uro enn det vi lager selv. Vi har parkering for ganske mange biler og et par båter. Dersom noen ønsker å være med, men ikke har tilgang på transport, ta kontakt så prøver vi å hjelpe til med det.

Påmelding (ikke bindende) til Marie Lillehammer på e-post lillehammer0@gmail.com eller SMS 48158521 så vi har en ide hvor mange som kommer. Marie svarer også gjerne på spørsmål. Adressen er Kvernsmyrveien 110. Huset kan være litt vanskelig å finne via GPS, ta gjerne kontakt for å få nærmere veibeskrivelse