Sommeravslutning m/Rutete ninja 2, Hønefoss

15. jun 2022
Utløpt!

Hei alle sammen!

Vi har den gleden av å invitere våre medlemmer til en kinokveld. Fremvisningen vil bli tilrettelagt for oss. Det vil si at det vil bli lavere lyd, og lyset kan også justeres om det ikke ønskes at det skal være så mørkt. Det vil være bindende påmelding og påmeldingsskjema finner du HER!

Vi er så heldige at vi har fått til et veldig fint samarbeid med kinosjefen i Hønefoss. Så da vises Rutete ninja 2, og inkludert i egenandelen vil det være en popcornmeny/snacksmeny m/drikke. Egenandelen vil her være lik for voksne og barn, og er på 100,- .

For de som ikke er medlemmer, må billetten betales i sin helhet: Voksen 145,- og barn 125,-. Popcorn/snacksmeny må bestilles utenom ved ankomst.

Vi håper å se mange på denne kvelden, og vi gleder oss til videre samarbeid med Hønefoss kino i tiden fremover. Vi skal ha en kinokveld på høsten også. Hva som vises da er vi ikke sikre på nå. Vi får se hva som kommer ut utover sommeren.Vel møtt alle sammen!Mvh styret.

Logg inn