04. jun 2023

Sommeravslutning (AVLYST)

04. jun 2023
Utløpt!

Sommeravslutningen ble avlyst pga for få påmeldte.

Akershus lokallag inviterer alle medlemmer til en sosial samling før sommeren med picnic i flotte Frognerparken i Oslo.

Her er det noe for alle med Vigelandsparkens kjente statuer, parkanlegg, lekeborg for barna og mange Pokestop for de som spiller Pokemon Go.

Pakk picnickurven med det du måtte ønske av mat og drikke, husk et pledd eller noe annet mykt å sitte på. Ta gjerne med familie og venner om du vil.

Når:
søndag 4. juni 2023, kl. 12-15
OBS! Værforbehold. Følg med på facebook.

Hvor:
Frognerparken i Oslo. Vi prøver å finne et fint område mellom punkt 1 og punkt 3 på kartet. Se etter foreningens frivillige som har på seg hvite vester. På Aktiv i Oslos nettside kan du lese om parken, hvordan komme seg dit, parkering m.m. Vi oppfordrer til å benytte kollektivtrafikk.

Påmelding:
Gi beskjed til Kirsten på tlf.: 48050178 eller lokallagets e-post (akershus@autismeforeningen.no) om du kommer. Vi er avhengig av å ha minst 4 påmeldte familier innen torsdag 1. juni, ellers blir sommeravslutningen avlyst. Hvis du ikke rekker fristen, send påmelding likevel så får du beskjed om arrangementet gjennomføres eller ikke.