Gratis skolewebinar

Utløpt!
Digitalt

Microsoft Teams

Autismeforeningen i Norge, Akershus fylkeslag inviterer til tre gratis skolewebinarer i høst 2023.

Det første webinaret er spesielt tilpasset ungdomsskoleansatte, mens de andre er spesielt tilpasset ansatte på barneskoler og videregående skoler. Likevel kan alle interesserte personer delta. Alle er velkomne, uansett om de er skoleansatte, andre tjenestegivere, pårørende, studenter eller bare nysgjerrige. Ingen forkunnskaper kreves.

Årets temaer:

Alle tre webinarene handler om de samme to temaene, men det er tre forskjellige foredragsholdere med hver sin vinkling.

• Tilrettelegging (med praktiske eksempler)
  • Ufrivillig skolefravær (også kalt skolevegring) og hvordan tilrettelegge rundt det

Når:

Foredragene sendes følgende datoer i høst 2023:

Hvor:

Seminarene sendes live på Zoom eller Microsoft Teams. Alle som er påmeldt innen fristen vil få en e-post med en link til webinaret, senest dagen før.

Pris:

Gratis.

Påmelding:

Fyll ut påmeldingsskjemaet her (https://forms.gle/tUfb1p8BrGVpjDUf7) i god tid før det første webinaret som du er interessert i. Du trenger bare å sende én påmelding selv om du ønsker å delta på flere webinarer.

• Frist 23. oktober = mulighet til å delta på alle webinarene
  • Frist 28. oktober = mulighet til å delta 30.10 og 1.11
  • Frist 30. november = mulighet til å delta 1.11

Spørsmål?

Ta kontakt med oss ved å sende en epost til akershus@autismeforeningen.no.
Du kan også ringe eller sende en SMS til tlf. 480 50 178.