20. nov 2022

20. nov 2022
Utløpt!
13:00 - 15:00

Velkommen til en spesialtilpasset sansevennlig visning av «Teddybjørnens jul.» Det innebærer lavere lyd og dempet lys i salen. Og vi har hele kinosalen for oss selv!

Når:

søndag 20. november 2022, kl. 13 til ca. kl. 15

Hvor:
ODEON Lillestrøm
Brøtergata 4C
2000 Lillestrøm

Reise med bil:
Kart og veibeskrivelse finner du her. Det er gratis parkering ved Lillestrøm rådhus hele søndag, men det finnes også andre rimelige parkeringsmuligheter i nærheten.

Kollektiv reise:
Kinoen er innen 10 minutters gange fra togstasjonen og bussterminalen i Lillestrøm, men nærmeste bussholdeplass heter Stortorget Lillestrøm. Planlegg reisen på www.ruter.no.

Pris og servering
Gratis. Lokallaget dekker både kinobillett, brus og popcorn.

Påmelding og spørsmål

Fyll ut påmeldingsskjemaet så tidlig som mulig (plass er begrenset til 55 personer). Påmeldingsfristen er lørdag 12. november.

Hvis du har spørsmål, send en epost til akershus@autismeforeningen.no eller ta kontakt med Kirsten på tlf. 480 50 178.