Sansevennlig kino (Sandvika)

16. apr 2023
Utløpt!
18:00 - 20:00

Visste du at 2. april er verdens autismedag og at hele april er autismemåneden? Lokallaget markerer anledningen ved å invitere til en spesialtilpasset sansevennlig visning av «Dancing Queen» søndag 16. april. Det blir lavere lyd og dempet lys i salen. Og vi har hele kinosalen for oss selv! Vi håper at mange medlemmer blir med å se filmen, som har norsk tale og passer best for ungdommer.

Når:
søndag 16. april 2023, kl. 18 til ca. kl. 20.

Hvor:
ODEON Sandvika
Claude Monets Allé 25
1338 Sandvika

Reise med bil:
Kart og veibeskrivelse finner du på Google Maps. Det er gratis parkering ved kinoen hele søndag, men det er ikke veldig mange plasser. Det er parkering i nærheten, blant annet på Storsenteret. På søndager koster dette kr. 15,- pr. time.

Kollektiv reise:
Kinoen er innen 10 minutters gange fra togstasjonen og bussterminalen i Sandvika, og nærmeste bussholdeplass heter Sandvika Stasjon. Planlegg reisen på www.ruter.no.

Pris og servering:
Gratis. Lokallaget dekker både kinobillett, brus og popcorn.

Påmelding og spørsmål:
Fyll ut påmeldingsskjemaet (https://forms.gle/2LLfLXbuk2xNzxMMA) så tidlig som mulig. I utgangspunktet er plass begrenset til 46 personer, men om vi trenger å leie en større sal er siste frist for dette 31. mars. Endelig påmeldingsfrist er torsdag 13. april.

Hvis du har spørsmål, send en epost til akershus@autismeforeningen.no eller ta kontakt med Kirsten på tlf. 480 50 178.