Sansevennlig kino med AuNa

12. mar 2023
Utløpt!
11:30 - 14:00

Vi har leid en kinosal hos Halden kino, og inviterer voksne autister uten ledsager til filmvisning av filmen “Asterix & Obelix i Dragens Rike”!
For å gjøre arrangementet mest mulig sansevennlig vil det være svak belysning i salen og litt lavere lyd enn ved en vanlig kinoforestilling.
I tillegg til å se filmen i godt selskap får alle en medium popcorn og ½ liter brus hver.

Påmeldingsskjema: https://forms.gle/qyGvEDAr5ceMiwZ88

Det er et begrenset antall plasser, så ikke vent for lenge!
Dersom du har meldt deg på, men finner ut at du ikke kommer allikevel, er det viktig at du gir oss beskjed om det så tidlig som mulig.

Pris for medlemmer av Autismeforeningen: Gratis
Pris for ikke-medlem: 100,-
Ikke-medlemmer betaler på VIPPS til 107408 innen 6. mars. Skriv “Kino”, og navnet på deltaker det vippses for.

Logg inn