Rush trampolinepark, Drammen

Ingeniør Rybergsgt 99, 3024 Drammen

21. apr 2024
10:00 - 11:00
Velkommen til aktivitet hos Rush trampolinepark i Drammen! Vi har foreløpig satt opp datoer frem til sommerferien.
  • Oppmøte er senest kl. 09.45.
    Aktivitetsleder tar imot i resepsjonen fra 09.45-10.00. Blir man forsinket eller forhindret i å komme, skal man sende en sms til Terje på tlf. 95 92 44 35. Presis kl. 11.00 SKAL alle fra Autismeforeningen forlate hallen.
  • Vi ønsker at man mld seg på til kun dato for kommende aktivtet. Da vi har erfaring med at medlemmer ikke kommer, eller at man mld seg på flere ganger fordi man glemmer at man allerede er påmeldt.
  • Påmeldingsskjema: https://forms.gle/ua1fDwLei8Yv54bw5
    • Egenandel vippses til #705368/rush
    • Medlemmer kr. 75,- for alle de som hopper. Ledsagere som står på siden og observerer er gratis.
    • Ikke medlem av foreningen? Da må aktiviteten betales i sin helhet. Priser er hentet fra Rush sin hjemmeside:
      • 1 time hopping 199,- pr stk.
      • Familiepakke: kr. 659 ,- For 1 forelder/foresatte + 3 barn eller 2 foreldre/foresatte + 2 barn
  •  Aktivitetsledere
        • Terje Kristiansen
        • Heine Halvorsen
        • Alle våre aktivitetsledere er underlagt taushetsplikt.

Vel møtt til aktivitet. Vi gleder oss til å treffe dere.
Mvh Styret!

Logg inn