Sør-Trøndelag Lokallag

18. jun 2023
Utløpt!
12:00 - 14:00

OBS! Ridningen 18.06. er avlyst. Det planlegges ridning 02.07., samme tid og sted gitt at noen kan melde seg frivillig til å registrere oppmøte. Interesserte kan ta kontakt med julia via julia.lindqvist@autismeforeningen.no eller mob. 482 91 477

Det vil bli ridning på Herjuan gård, Stall-C, søndag 18.06.. kl.12-14. Det blir runderidning på banen sånn at deltakerne slipper å vente lenge. Hvis været er dårlig, blir det ridning inne i hallen.

Ta med egen hjelm, f.eks. sykkelhjelm.

Det vil også være mulig å stelle og kose med hester i stallen og med stallkattene og hundene. Ta med noe å spise og drikke. Ved godt vær kan vi grille og spise rundt bålet, og ellers kan vi spise oppe på kroa. Det finnes rampe for å komme på hesteryggen. De som ikke vil ri, er også hjertelig velkommen. Dette er for medlemmer med ASD (også voksne!) gjerne sammen med familie, støttekontakt eller annen ledsager, og er gratis for alle. Søsken til dem med diagnose får også ri.

Påmelding til julia.lindqvist@autismeforeningen.no eller mob. 482 91 477, helst innen torsdagen før.

Se kart.