Riding i Hønefoss!

27. aug 2022
Utløpt!

Hei!

Vi fortsetter suksessen med riding hos Hest og mestring på Klekken i Hønefoss også i 2022. Dette har vært et så supert tilbud, og vi vil at dette skal være en fast aktivitet fremover. Det er 4 plasser til disposisjon, og det vil være påmelding som foregående år. Denne aktiviteten er forbeholdt medlemmer av Autismeforeningen.

Påmeldingsskjema finner du HER Påmeldingen er åpen til enhver tid, men vi anbefaler å se på facebooksiden vår om det fortsatt er ledig plass før dere melder dere på, og betaler egenandel. Slik at dere ikke melder dere på også er det fullt. Vi tenkte å ha det åpent slik at medlemmer ikke trenger å sitte klare på mandagen, siden noen er på jobb og rekker kanskje aldri å få det med seg. Vi håper dette blir en bra endring, siden det er medlemmer som har ønsket å ha det i en ukedag og ikke helg. Vi har mange aktiviteter på helger, og velger derfor å se om det er flere som nå få muligheten til å delta. Vi vil kalle dette en rideaktivitet slik at barna kan kjenne på følelsen av å delta på fritidsaktivitet, på lik linje som barna i klassen kjenner på om de deltar på håndball eller fotball. Håper dette blir en bra opplevelse for dere alle 😀

Det vil ifra nå ikke være mulig å grille i grillhytta på foreningens regning. Vi velger nå å bruke halvannen time med dyrene istedet.

Ansvarlig for aktiviteten er ifra nå i høst Toril Eriksen som driver Hest og Mestring. Undertegnede kan komme på besøk innimellom om det skulle være ønskelig, og om jeg har muligheten 😀

Egenandel for ridingen er 100,- pr ridende deltaker.

Jeg ønsker alle hjertelig velkomne til en ny høst med riding, og kose med flotte og majestetiske dyr!

Mvh Gro Iren!