Pus med støvler 2 på Hønefoss kino

01. apr 2023
Utløpt!
16:00 - 18:00

Vi har gleden av å invitere dere til Hønefoss kino 1 april for å feire Verdensdagen for autisme, som da er den 2 april. Kinosjefen vil være med å hjelpe til så vi kan få avslutte dagen med en humoristisk film for hele familien.

Vi leier en hel sal kun for våre medlemmer, og vil legge tilrette så godt vi kan for at opplevelsen skal bli bra.

Det er plass til max 58 stykker i denne salen, og det er førstemann til mølla prinsippet som gjelder.

Påmeldingsskjema finner dere HER

Det vil være bindende påmelding, og påmeldingsfristen er 25 mars. Innbetaling av egenandel må gjøres senest 26 mars for at påmeldingen skal være gyldig. Vi må gi kinosjefen tilbakemelding på antall deltakere 27 mars.

Egenandel vippses til nr 705368/kinobesøk

Håper vi ses!