Pårørendetreff på Lassens hus i Arendal

18. sep 2024
Lassens hus, Arendal

Rådhusgaten 12, Arendal

Velkommen til treff for pårørende til personer på autismespekteret. Vi møtes på Lassens hus, Rådhusgaten 12 i Arendal kl. 18 - 21. Hovedmålet er å møte hverandre, bli litt kjent og dele erfaringer. Treffet er åpent både for medlemmer av Autismeforeningen og for andre pårørende.

Christoffer Dybing fra Tvedestrand Røde Kors kommer for å snakke om fritidstilbud for barn og unge med spesielle behov. Han tar gjerne imot innspill fra oss, og vi ser for oss at det blir en god innledning til en videre diskusjon i gruppa om vi skal jobbe for å få i gang andre fritidstilbud for våre barn

Vi får bruke stuen i 2. etasje og personalet vil være der. Det er mulig å kjøpe kaffe etc., men vi kan gjerne ta med mat og drikke selv også. For mer informasjon om treffene, ta kontakt med Marie Lillehammer (48158521) eller Kurt Holm Pedersen (92450885)