12. mai 2023
Utløpt!

Mammatreff/pårørendetreff for damer i Drammen!

Buskerudveien 72

3024 Drammen

12. mai 2023
Utløpt!

Hei!
Da ønsker vi hjertelig velkommen til en pårørendekveld for damer i Buskerudveien 72, 3024 Drammen. I år velger vi å ha disse kveldene i våre lokaler på åssiden, hvor vi pleier å avholde medlemstreff. Dette for at det her er mye roligere, og at man skal ha en litt større sjanse til å få pratet med flere enn bare den som sitter ved siden av seg, eller rett over bordet for seg på restauranten.
Det vil bli servert mat, mineralvann og litt snacks. Om dere ønsker noe annet å drikke, må dette medbringes av hver enkelt. Uansett hvilken tilknytning du har til noen med diagnose, så er du hjertelig velkommen til å delta på denne kvelden sammen med oss. Dette er hovedsakelig for medlemmer, men om du er i følge med et medlem er du hjertelig velkommen til å bli med.
Egenandelen er 100,- og vippses til 705368, eller det kan betales med kort i døra når dere kommer.

Påmeldingen er bindende siden vi må handle inn til mat. Ved å trykke her finner du påmeldingskjema!

Vi håper å se mange denne kvelden.
Mvh Styret!