Pappakveld i Hønefoss

13. jun 2022
Utløpt!
Salt og Pepper i Hønefoss

Hei alle pappaer i Ringerike og Omegn.

Jeg har nå den gleden av å tilby 10 papper en kveld ute for å pratet litt med andre pappaer i samme situasjon, og et sted hvor skuldre kan senkes og rutiner kan legges litt bort for en stakket stund.
Her kan man legge diagnose tilside, eller man kan dele erfaringer å stille spørsmål man måtte sitte inne med. Kvelden formes til av dere.

Det er bindende påmelding. Påmeldingsskjema finner du HER

Foreningen står for maten, men drikke til maten må man stå for selv.
Inne i påmeldingsskjemaet finner dere menyen. Maten må bestilles på forhånd siden vi er en gruppe. Utestedene vi har slike kvelder på ønsker dette, og for oss som sitter der er dette bare positivt. Maten vil bli servert så raskt alle har kommet. Det vil gå på «samlebånd» fra første rett.
Jeg sender inn bestilling på maten lørdag. Derfor er det påmeldingsfrist fredagen før kl 22.00

Desserten finnes ikke på menyen på nettet, så denne svarer dere bare om dere ønsker, og legger til kommentaren at: den bestilles ved bordet etter middagen.

Vi håper at mange pappaer kunne tenke seg å melde seg på å delta på denne kvelden sammen med aktivitetsleder som denne kvelden er Tor Erling Klaussen. Han kan nås på tlf: 94976931, om dere skulle bli litt forsinket til arrangementet eller om dere ikke finner ut hvor foreningen har fått plass.

Om det er noen spørsmål knyttet til arrangementet kan dere sende en mail til: gro.i.j.stenberg@autismeforeningen.no