Oppstartsmøte Ulstein og Hareid

22. sep 2022
Utløpt!
19:30 - 21:00

Autismeforeninga i Møre og Romsdal har ikkje hatt noko medlemsmøtetilbod til medlemmane sine på Hareidslandet, og det vil vi gjere noko med.

Vi inviterer derfor til eit infomøte fyrstkomande torsdag for å høyre kva behovet er. Ønsker ungdomar/vaksne, i spekteret, ein eigen møtestad? Treng familie/vennar meir kunnskap om autisme, eller berre vil lufte utfordringer med andre i same situasjon? Det er opp til oss korleis vi vil ha det, og di stemme teller.

Lite kunnskap skaper ofte fordomar, og openheit og nysgjerrighet kan skape forståelse og avmystifisere diagnoser.

Håper at flest mogleg tar turen torsdag kveld og del gjerne, slik flest mogleg får vite om det.

Les gjerne saka på vikebladet.no, og spørsmål kan sendes til 95208474 (Cecilie).

Vi håper å sjå deg der!