Møtepunktet 1

09. jan 2024
Utløpt!

Vi vil med dette ønske gamle og nye medlemmer velkommen til Møtepunktet.

Sted: Lærings- og mestringssenteret i Ulriksdal 2.

Tidspunkt: Tirsdager klokken 1800-2000

Ønsker du å treffe andre voksne med Asperger syndrom/autisme? Da ønsker vi deg velkommen til et sosialt treffpunkt for personer med Asperger syndrom.

Kjenner du noen dette passer for? Da er vi takknemlig for at du deler med dem.

Hvert treff starter som oftest med en kort forelesning. Etter forelesningen vil det være diskusjon samlet eller i grupper avhengig av tema. Det vil være temaer rundt det å leve med Asperger syndrom. Det vil gi større kunnskap om likheter og hvor store forskjeller det kan være mellom med AS.

Møtepunktet 1

Møtepunktet 1 er egnet for de som er forholdsvis nydiagnostiserte eller unge (i begynnelsen av 20-åra) og ønsker å tilegne seg mer kunnskap om diagnosen. Det vil være strukturert og lederstyrt.

Datoer for Møtepunktet 1

9. januar

6. februar

5. mars

2. april

30. april

4. juni (felles med Møtepunktet 2)

Møtepunktet 2

Møtepunktet 2 er egnet for dem som har deltatt på Møtepunktet over tid og har lyst til et mer deltakerstyrt opplegg. Her vil en kunne møtes og diskutere tema og utveksle erfaringer. Det er mulig å komme om innspill til tema, men det vil ikke bli rene forelesninger. Tema vil bli planlagt etter deltakernes ønsker.

Datoer for Møtepunktet 2

23. januar

20. februar

12. mars

16. april

14. mai

4. juni (felles med Møtepunktet 1)

Påmeldingsfrist: 5. januar 2024

Påmelding sendes til aaslaug.kalstad.autisme@gmail.com

Påmelding må inneholde (gjelder alle)

–         Hvilken gruppe du vil være i (Møtepunktet 1 eller Møtepunktet 2)

–         navn

–         fødselsdato

–         adresse

–         mailadresse

–         telefonnummer

Det er sikkert noen som lurer på hvilken gruppe de skal melde seg på, men da kan du ta kontakt med aaslaug.kalstad.autisme@gmail.com så finner vi ut av det. En MÅ velge en av gruppene.

Dersom dere føler at den gruppen dere har valgt er helt feil. Så ta kontakt med Ellen, Astri eller Åslaug så ordner vi opp i det.

NB! Man må være medlem i Autismeforeningen i Norge for å kunne delta!

Pris: Det gratis å delta (Hovedmedlemsskap koster kr 400,-).

Spørsmål? Kontakt Åslaug, tlf. 92663681

Møtepunktet blir drevet av Ellen Kleven, Astri Næss og Åslaug Kalstad.

Velkommen!