Mammakveld i Hønefoss! 19:00- 23:00

14. okt 2022
Utløpt!
Salt og Pepper i Hønefoss

Hei alle mammaer i Ringerike og omegn!

Jeg har nå gleden av å invitere til mammakveld i Hønefoss.
Arrangementet blir på Salt og Pepper, og matbestillinger må legges inn på påmeldingsskjemaet når dere melder dere på via linken litt lenger ned. Så ta en titt i menyen å se om du finner deg noe deilig å spise. Foreningen står for all mat, men drikke til maten må man betale selv.

De som ikke er medlemmer, men som ønsker å komme å delta sammen med oss, må stå for maten sin selv i sin helhet.
Denne kvelden her kan skuldrene senkes, og vi kan sitte i ro og mak å spise god mat. Jeg gleder meg til å møte dere som er lokalisert rundt omkring her i Ringerike og omegn. Det vil være 10 plasser til disposisjon, og det er førstemann til mølla prinsippet som gjelder. Påmelding gjøres HER

Påmeldingsfristen settes til torsdagen før arrangementet klokka 15.00. Altså torsdag den 12 mai, og torsdag den 13 oktober. Slik at jeg kan informere Salt og Pepper hvor mange vi blir, og hva vi ønsker å spise.

Jeg er veldig klar for å få til en hyggelig kveld for dere mammaer i mitt nærområdet. Ønsker dere alle hjertelig velkommen.

Mvh Gro Iren/leder