Buskerud lokallag

24. jun 2022
Expired!

Hei alle mammaer!

Vi inviterer deg som er mamma, bonusmamma og fostermamma til en kveld på Egon restaurant. Foreningen står for forrett, hovedrett og dessert for våre medlemmer. Alt av drikke må evt kjøpes av deltakerne selv. Det vil bli satt frem vann på bordene. For de som ikke er medlem av foreningen må maten betales i sin helhet.

Dette skal bli en kveld med mye hygge og humor. Et sted hvor mødre kan dele sine tanker og å bli kjent med andre mødre i samme situasjon. Eller så kan man la diagnosene ligge litt i ro å kose seg en tur ute på byen. Senke skuldrene å nyte god mat og evt godt drikke.
Jeg gleder meg veldig til å treffe dere alle, og jeg er sikker på at vi skal få tiden til å gå i godt selskap igjennom hele kvelden.

Det er 15 plasser som vi satser på å fylle 🙂 Påmeldingensfristen er onsdagen før hvert arrangement for at vi skal få sendt inn matbestilling. Menyen finner du link til i påmeldingsskjemaet.
Påmelding gjøres ved å trykke HER!

Jeg gleder meg til å ta imot dere! Vel møtt alle sammen!

Mvh Gro Iren/leder!