Lekeland eller bowling på Bowling1 og Gokart, Heggstadmoen 55

12. mar 2023
Utløpt!
Bilde av lekeland

Lekeland og pizza for barn under 12 år sammen med ledsagere 12.03. og 30.04. kl. 11.00, Heggstadmoen 55, Trondheim. Denne aktiviteten passer også for dem over 12 år med lavtfungerende ASD.

Vi spiser pizza (eller pølse) kl. 12.30. Lekeland, mat og saft er gratis, også for voksne ledsagere og søsken til barna med diagnose, men andre barn som ønsker å bli med, må betale en egenandel på 120 kr for Lekeland, mat og saft. Annen drikke må betales selv. De som også vil gjøre andre aktiviteter, må selv betale for dem.

Påmelding helst innen tre dager til Julia Lindqvist via julia.lindqvist@autismeforeningen.no eller 482 91 477. Merk at det er viktig med ledsagere som hjelper barna ved behov.

Alternativt kan deltakerne få to runder med bowling i stedet for Lekeland. Med ledsagerbevis får en ledsager gratis bowling. (Husk da å ta med ledsagerbeviset.)

Takk til Stiftelsen Fridheim, Prinsesse Märtha Louises Fond og Studieforbundet Funkis for økonomisk støtte.