Buskerud lokallag

17. apr 2023 - 05. feb 2024
Utløpt!

Velkommen til Lekeland!

• Vi gleder oss til et nytt aktivitetsår hos Lekeland i Drammen.
  • Aktiviteten starter med oppmøte presis kl. 17.00. Vi leier hele lokalet. Det vil bli tilrettelagt med lav eller ingen musikk via høytaleranlegget.
  • Blir man forsinket til aktivitet, eller blir forhindret i å komme er det viktig å gi beskjed via sms til Terje via sms.
  • Deltakere som ikke gir beskjed, regnes som ikke møtt etter kl. 17.15, og mat bestilles deretter. Maten blir servert ca. 17.30.
  • Meld dere på til kun kommende aktivitet, om ingen annen avtale er inngått med leder. Vi har erfaring med at medlemmer kan glemme at dem er påmeldt, eller at vi mottar flere påmeldinger under samme navn om man melder seg på til aktivitet lang frem i tid.
  • Påmelding
    • Påmeldingsskjema: https://forms.gle/51CtTtpsYeTNqzqCA
      • Skjemaet stenges ved max antall deltakere, eller søndagen før aktivitet kl. 18.00.
    • Egenandel vippses til #705368/Lekeland

• Medlemmer:
      • Barn: kr. 75,- inkl. aktivitet, pizza og 1 drikke
      • Voksne: kr. 75,- for pizza og 1 drikke
    • Priser for IKKE medlem(Priser hentet fra hjemmesiden til Lekeland): 0 – 1 år: Gratis
      • 1 – 18 år: kr. 220,-
      • Over 18 år: kr. 55,-
      • Honnør billett: kr. 30,-
      • Disse prisene inkl ikke mat, og 75,- kommer i tillegg om man ønsker å spise pizza og få en drikke.
    • Ledsagerbevis utstedt fra kommunen kan selvsagt benyttes, og gjelder for 1 voksen pr. betalende barn med gyldig bevis.
  • Aktivitetsledere:
    • Terje Kristiansen: 95 92 44 35
    • Heine Halvorsen: 92 25 56 45
    • Aktivitetsledere er underlagt taushetsplikt.

Vel møtt til aktivitet. Vi gleder oss til å ta dere imot.

Mvh Styret!