Buskerud lokallag

Dato

13. mar 2023

Hei alle sammen!

Vi har gleden av å kunne tilby medlemmene våre aktivitet hos Lekeland i Drammen en gang pr mnd. Aktiviteten er for barn under 13 år.

Lekeland har tilrettelagt et stort areale for fysiske aktiviteter som øker kroppsbeherskelsen, bedrer motorikken, stimulerer hjernen, og alt i en lystbetont lek med andre barn.
Dette er en av våre faste aktiviteter hos oss,og den har blitt veldig populær blant våre medlemmer.

Vi er veldig glad for at Lekeland hadde muligheten til å ta oss imot, og vi leier hele stedet i 2 timer slik at det ikke er noen andre enn oss ifra foreningen tilstede. Det vil derfor kunne tilrettelegges for våre medlemmer. Musikken slås av når vi er der.

Det blir satt ut en pizzabuffet kl 17:30. Barna kan leke ifra de kommer, og til arrangementet er ferdig. Her er det ingen tidsbegrensning på hvor lenge vi kan leke. Vi har hele parken i 2 timer, og disponerer den som vi vil selv. Eneste regelen er at man har maten på bordet, og ikke flyr rundt med den i hånda. Det vil også bli muligheter for å velge seg èn drikke til pizzaen, og da kan man velge mellom slush, mineralvann og solrik. De som ønsker kaffe kan få det 🙂 Det vil bli satt ut noen kanner som dere kan drikke av når dere måtte ønske, og det blir satt ut plastkopper om noen måtte trenge litt vann under leken.

Egenandel:

Egenandelen betales og vises frem til aktivitetsleder på aktiviteten. Så før man går inn til aktivitet passer man på at aktivitetsleder har fått notert at egenandel er betalt. Hvis ikke vil man motta et krav via vipps noen dager i etterkant om ikke annen avtale er gjort.

Aktivitet/mat/drikke:50,-
Mat og drikke: 50,-

Ikke medlemmer? Da må aktiviteten betales i sin helhet.

1 – 18 år: kr. 210,-
Over 18 år: kr. 55,-
Honnør: kr. 30,-

I tillegg tilkommer prisen for mat og drikke på 50,-

Påmeldingsskjemaet finner du ved å trykke HER!

Påmeldingsfristen er onsdagen før aktivitet. Dette for at vi må sende oversikt om pizzabestilling, eller hvis vi må avlyse pga manglende deltakelse må dette gjøres senest 48 timer før. Hvis ikke mottar vi ett gebyr. Derfor er det viktig for oss at om man vet at man ikke kan delta så mld man også dette innen samme frist. Så sant det ikke er sykdom da selvsagt, for det kan man ikke forutse.

Vi gleder oss!

Mvh. Gro Iren!