Klatring på Energisenteret

23. apr 2024
Utløpt!

Vi tilbyr klatring på Energisenteret med oppstart tirsdag 16.januar 2024.

NB! Det er ikke aktivitet i vinter- og påskeferien, eller hellidager.

Aktiviteten er annenhver uke i oddetallsuker. Klatringen skjer i gymsalen på Energisenteret, og vi har to erfarne klatreinstruktører med god erfaring i tilrettelegging.

Gymsalen kan også benyttes til frilek mens man venter på sin tur i veggen. Det finnes ulikt utstyr som man fritt kan benytte. Sko og seler er tilgjengelig for alle deltakerne.

Aktiviteten passer for alle aldersgrupper, eneste kravet er at deltageren er medlem i Autismeforeningen i Norge.

Autismeforeningen Hordaland tar ikke ansvar for eventuelle skader eller ulykker, all deltagelse skjer på eget ansvar.

Spørsmål rettes til Linda Haugland på mail linda.haugland@autismeforeningen.no eller SMS 928 18 562

Pris 500,- kroner i halvåret. Påmelding her: Klatring på Energisenteret våren 2024