Klatring i Ute-hallen

29. apr 2023
Utløpt!
14:30 - 16:00

Klatring med tau for medlemmer med diagnose, i alle aldre, lørdager 11.02., 11.03 og 29.04., kl. 14.30-16.00 i Ute-hallen, Ormen Langes vei 15.

Påmeldingsfrist helst torsdag før hver gang. Gratis, også for søsken. Aktiviteten er for alle, uansett funksjonsnivå, alder eller tidligere klatreerfaring. Det er også mulig å buldre, dvs klatre uten tau, for dem som er skeptiske til å ha på en sele. Alle får ta det i sitt eget tempo, støttet av dyktige instruktører og hyggelige meddeltakere.

Vi legger vekt på mestring og trivsel – ikke på konkurranse. Ta gjerne med noe lett å spise og drikke. Medlemmer med diagnose vil bli prioritert dersom det er mange påmeldte.

Påmelding til Julia Lindqvist via e-post julia.lindqvist@autismeforeningen.no eller mob. 482 91 477.

Video av klatreaktivitet

Logg inn