Kino (Kolbotn)

Utløpt!
Kolben kulturhus

Strandliveien 1, 1410 Kolbotn

Velkommen til den norske dokumentarfilmen «Ola – En helt vanlig uvanlig fyr.» Filmen er tillatt for alle og beskrives som:

«en hjertevarm film om likeverd, tilhørighet og
betydningen av å føle seg trygg nok til å være den man er.
Det er et nært og ærlig portrett, som bidrar til å
bryte ned skillet mellom «oss» og «dem».»

Regissør Ragnhild Nøst Bergem kommer på visningen og det blir samtale med henne etter filmen. Les mer her.

Når:
torsdag 26. oktober 2023, kl. 17.30 (filmen starter kl. 18).

Hvor:
Kolben kulturhus
Strandliveien 1,1410 Kolbotn
Kolben ligger sentralt plassert i Kolbotn sentrum, kun et steinkast fra Kolbotn togstasjon (med både tog- og bussforbindelse). På Kolbens nettside finner du kart og informasjon om kollektiv reise samt informasjon om gratis parkering. NB: Kolben har rullestolplasser men mangler teleslynge.

Pris:
Gratis inngang, men mat og drikke betales av den enkelte. Hvis du ikke dukker opp, må du betale for den ubrukte billetten. Se neste punkt.

Påmelding:
Plass er begrenset og det er lurt å fylle ut påmeldingsskjemaet her (https://forms.gle/xKSg3EKAwiR2GgGP8) så snart som mulig innen mandag 23. oktober. Påmelding ansees som bindende. Det er viktig at du enten deltar eller tar kontakt så tidlig som mulig hvis du blir hindret fra å delta, slik at vi unngår ubrukte billetter. Hvis du ikke dukker opp, må du betale for den ubrukte billetten (kr. 125).

Spørsmål:
Ta kontakt med oss ved å sende en epost til follo.ain.akershus@gmail.com. Du kan også ringe eller sende en SMS til tlf. 975 00 965.