Julebord for voksne

Foksrødveien 21, 3241 Sandefjord

09. des 2022
Utløpt!

Vi inviterer igjen til vårt tradisjonsrike julebord for voksene.

Det serveres «Julebord» som består av ribbe, pinnekjøtt, karamellpudding, riskrem og selvsagt kaffe. Senere på kvelden blir det loddsalg og gavetrekning mens vi koser oss med mer kaffe og kake. Lodd kan betales kontant eller med kort.

Julebordet er kun for betalende medlemmer. Om du er usikker på om kontingenten er betalt ta kontakt med oss. Aldersgrense er 18 år og oppover.

Sted: Torp Hotell, Foksrødveien 21, 3241 Sandefjord

Pris: Kr. 250,- pr. person som betales ved påmelding

For å kunne delta er det er bindende påmelding og betaling innen 1. desember i eget skjema.

Det må oppgis navn, telefonnummer, fødselsdato (dd.mm.åååå), samt om det er eventuelle allergier og intoleranser, behov for veganmat etc.

Ved spørsmål send e-post til vestfold@autismeforeningen.no eller SMS/ ring på tlf. 905 68 966 (vår telefontid er mandag til torsdag mellom kl. 17:00 og 19.00. Vi ber om at det fortrinnsvis ringes i vår telefontid).

Andre aktiviteter i lokallaget

Ingen arrangement funnet!