Temakveld om rettigheter

30. mai 2024
17:45 - 20:30

Autismeforeningen Vestfold lokallag arrangerer temakveld torsdag 30. mai kl 18 – 20.30 Temakvelden er for pårørende.

Registrering fra kl 17.45

Sted: Autismeavdelingen, Glenne, Fogdeveien 55, 3184 Skoppum

30 mai vil være om rettigheter for barn opp til 16 år.

Deltagelse er gratis, reise må man dekke selv.

Det er ikke noe krav om at dere er medlem i foreningen for å kunne delta på dette møtet. Tema vil være: informasjon og foreningens tilbud, kommunale tjenester og ytelser, tjenester fra NAV som hjelpe og grunnstønad, hjelpemidler, veien videre til videregående.

Foredragsholderne kommer fra Autismeforeningen i Norge, Vestfold lokallag, vi har alle lang erfaring fra det å være foreldre til barn og unge voksne med autismediagnoser. Vi har alle taushetsplikt. Det vil også være representant fra Autismeavdelingen, Glenne tilstede.

Det blir enkel bevertning (bagetter og derfor bindende påmelding). Påmeldingsfrist er innen fredag 24. mai 2024 kl 12 til vestfold@autismeforeningen.no.

DET ER BEGRENSET ANTALL PLASSER, SÅ MELDT DERE PÅ TIDLIG!

Fordi vi registrerer kurset i FUNKIS har vi behov for følgende opplysninger når du melder deg på: Navn, adresse, tlf.nr, mail, fødselsdato (dd.mm.åååå) og evt allergi behov.

Gleder oss til å møte dere! Har dere spørsmål ring: Lillian: 90568966 eller Gro: 97968782 Kan vi ikke ta tlf når dere ringer, tar vi kontakt så fort vi har anledning.