26. sep 2022

26. sep 2022
Utløpt!
17:00 - 19:30

Velkommen til introduksjon i kajakkpadling i samarbeid med God Tur sine dyktige instruktører. Dette er en morsom og lærerik aktivitet å være med på! Bli med på en spennende og innholdsrik ettermiddag der du blir glad i vannet, tester balansen, hopper i vannet, og lærer masse padletriks!

Oppmøtested: Parkeringsplass ved Tennebekktjørna (øverst i Nipedalen), i Tennbekktjørna Friluftsområde

Tid: Møt opp mellom 16.45 og 16.55. Aktiviteten varer fra kl. 17:00- ca. 19.30.

Svømmeferdigheter: Da dette er en aktivitet i vann må alle være svømmedyktige og trygge i vannet.

Bekledning: Når det er kaldt er bekledning ekstra viktig. Ha på ullundertøy, inkludert ullsokker og ullue, etter forholdene. Ha med håndkle og ekstra ulltøy, og god fleece/tjukk ullgenser, til skift når en er ferdig i vannet. Ta også med sitteunderlag og drikke (varm drikke på termos er lurt). Hvis dere har egen våt/tørrdrakt, padlevest, sko eller kajakk må dere gjerne bruke det! Vi har uansett våtdrakter og alt padleutstyr.

Foreldre: Foreldre/foresatte eller ledsagere må være på Tennebekktjørna mens aktiviteten pågår. Det er benker ved stranden og tilrettelagt for å lage bål, det kan være godt med en varmekilde og grillmuligheter etter en har vært i vannet.

For å kunne delta må man ha en autismespekterdiagnose samt være medlem i Autismeforeningen i Norge.

Pris 250,- kroner

Påmelding her: Kajakkpadling i Nipedalen (deltager.no)