Informasjonsmøte, Drammen!

23. jun 2022
Utløpt!

Hei, alle sammen!

Da har jeg satt opp en dato for informasjonsmøte i Drammen. 🙂 Om du bor utenfor Drammen, så er du hjertelig velkommen til å delta sammen med oss. Vi vil dele informasjon om foreningen både nasjonalt og lokalt.

Jeg må ha en påmelding sånn at jeg vet hvor mange som kommer mtp på plassen vi har til disposisjon. Dere kan melde dere på ved å trykke HER! Det er plass til 50 stk på dette møtet.

Dette møtet er for alle. Om du er medlem eller ikke så er det bare hjertelig velkommen til å delta sammen med oss. Det er et møtet for deg som selv har diagnosen, om du er pårørende/foresatt, venn, søsken til noen med diagnose, om du er kommune-/statligansatt, og ønsker litt mer informasjon om oss som forening. Slik at du har noe å gi videre til noen som du tenker hadde hatt utbytte av å vite om oss.

Vi blir glad for deling av arrangementet for å nå ut til flere der ute som ikke er så kjent med oss, og hva vi gjør i vårt lokallag(fylkeslag). På påmeldingsskjema så har jeg gjort det sånn at dere kan komme med stikkord om det er noe man ønsker skal bli snakket litt om. Vi kan ikke love at vi får tatt med alt, for det er enkelte tema som krever litt mer enn ett par minutter.
Vi vil se om vi får flettet noe av det inn, eller om dette blir brukt til tema for foredrag etter sommerferien. Vi kan ikke love at alle får sine ønsker oppfylt, men Vi kan love å gjøre vårt beste for at dere skal gå ut døren å vite litt mer om hva vi står for og hva vi gjør.
🙂
Det vil grille pølser denne kvelden, for det er jo tross alt Sanktansaften.
Det vil også bli servert drikke til maten, og kaffe/te o.l under møtet.

Ønsker akkurat deg hjertelig velkommen!

Mvh Gro Iren/leder!