Hannah Gadsby forestilling

07. nov 2022
Utløpt!
19:30 - 22:00

Autismeforeningen i Akershus inviterer medlemmer til forestillingen «Body of work» ved komiker  Hannah Gadsby. Forestillingen er på engelsk. Førstemann til mølla!

Om Hannah Gadsby:
Gadsby er kjent for sine tidligere forestillinger «Nanette» (2018) og «Douglas» (2020), som er populære på Netflix. Hun fikk en autismediagnose i voksen alder. Les mer om henne i Morgenbladet.

Når:
mandag 7. november 2022.
Oppmøte kl. 19.30.
Forestillingen starter kl. 20:00 og varer i cirka 100 minutter.

Hvor:
Folketeateret, Storgate 21-23, 0184 Oslo.
Teatret ligger i 6 minutters gangavstand fra Oslo S.  Se kartet her.
For informasjon om tog- og busstider gå til ruter.no/reiseplanlegger.

Målgruppe og pris:
Målgruppa er medlemmer som har betalt kontingenten. Bli medlem i dag! Lokallaget spanderer teaterbilletten, men ev. garderobeavgift (kr. 30) og forfriskninger betales av den enkelte. Påmelding er forpliktende, og hvis den enkelte lar være å delta må han/hun betale for den ubrukte billetten ved å overføre kr. 585 til lokallaget.

Smittevern:
Alle deltar på eget ansvar og bør gjøre sitt for å forebygge smitte:
– Hold deg hjemme hvis du er syk eller har symptomer.
– Hold deg hjemme hvis dette anbefales pga nærkontakt med én som er smittet (les anbefalingene på helsenorge.no).
– Hold hendene rene.
– Ha god hostehygiene.

Påmelding og antall plasser:
Pr. mai 2022 er arrangementet fulltegnet. Du kan fylle ut påmeldingsskjemaet i tilfelle noen melder avbud.
Hvis du har spørsmål, ta kontakt med Isabel via isabel2bergerseter@gmail.com eller på tlf. 986 55 061 (helst etter kl. 17).