Gokart-kjøring eller bowling, og pizza, på Bowling1 & Gokart, Heggstadmoen 55

Utløpt!
Heggstadmoen

Heggstadmoen 55, Trondheim, Norge

Gokart (to heat) eller bowling (to runder – ta med ledsagerbevis hvis dere har!) og pizza (eller pølse) for medlemmer med diagnose over 8 år, Heggstadmoen 55, 22.06. kl. 12. De som skal kjøre gokart må gjerne komme et kvarter før slik at det er god tid til å ta på seg utstyret.

Arrangementet er gratis for alle våre medlemmer. Ledsagere må kjøpe drikke selv, og søsken og venner som vil kjøre gokart eller spille bowling, må betale en egenandel på 100 kr.

Den 22.06. er aktiviteten også gratis for brukere av Bo- og aktivitetstilbudene i Trondheim, inkludert ledsagere.

Deltakere med diagnose vil bli prioritert dersom det blir altfor mange påmeldte.

Påmelding via googleskjema senest to dager før. Ta kontakt med Evelyn via tlf 401 70 243 for eventuelle spørsmål.

Kart over Heggstadmoen 55