Gokart eller bowling og pizza, for medlemmer over 8 år

10. des 2022
Utløpt!
13:45 - 16:00

Gokart eller bowling, og pizza (eller pølse/chips) og saft for medlemmer over 8 år med diagnose 24.09., 15.10., 29.10., 12.11. og 10.12. kl. 13:45 på Heggstadmoen 55 i Trondheim. Vi spiser pizza ca. kl. 16:00.

OBS! For de som skal kjøre go-kart er det viktig å møte opp i tide slik at det er tid til instrukser og å ta på utstyr før vi begynner kl 14.

Dette er gratis, men søsken og venner til den med diagnose som vil kjøre gokart eller bowle, må betale en egenandel på 100 kr på Vipps til 538132 / AiN Sør-Trøndelag. Merk i så fall betaling med aktivitet og navn. Søsken, venner og voksne ledsagere til dem med diagnose får også pizza og saft.

Ta med ledsagerbevis om dere har dette og skal bowle! Da kan en voksen også spille gratis.

Deltakere med diagnose vil bli prioritert dersom det blir altfor mange påmeldte. Påmelding, med navn og antall personer som skal kjøre gokart og/eller ha pizza via e-post til samia.harstad@autismeforeningen.no senest onsdagen før.