Gaming Playwell Bergen 8.klasse og oppover

04. apr 2024
Utløpt!
19:00 - 21:00

Autismeforeningen i Hordaland vet at mange av våre medlemmer er opptatt av gaming. Vi tilbyr derfor gaming for våre medlemmer på Playwell Bergen fra 8. klasse og oppover (ingen øvre aldersgrense) annenhver torsdag i partallsuker fra klokken 19:00-21:00.

Oppstart 25. januar klokken 19:00 – 21:00.

Sted: Thormøhlens gate 47, 5006 Bergen

NB! Det er ikke aktivitet vinter- og påskeferien, eller helligdag.

Playwell stiller med spill og instruktør som vil hjelpe både med tekniske ting, men også for å ha aktiviteter/snakke med deltagere.

En flaske brus og en Pringles eller tilsvarende er inkludert i aktiviteten.

Spørsmål sendes til Mette Fratini Flesland på mail mette.fratini.flesland@autismeforenigen.no eller SMS 470 74 836

Autismeforeningen Hordaland tar ikke ansvar for eventuelle skader eller ulykker, all deltagelse skjer på eget ansvar.

Pris 500,- kroner i halvåret.

Påmelding her: Gaming på Playwell Bergen 8.klasse og oppover (deltager.no)