Gaming på Playwell fra 8.klasse og oppover

03. okt 2024
19:00 - 21:00

Autismeforeningen i Hordaland vet at mange av våre medlemmer er opptatt av gaming. Vi tilbyr derfor gaming på Playwell Bergen for medlemmer fra 8. klasse til og oppover annenhverr torsdag fra kl. 19:00 – 21:00
‣ Oppstart 22. august
‣ Sted: Thormøhlens gate 47, 5006 Bergen

NB! Det er ikke aktivitet høst- og juleferien, eller høytidsdager.

Playwell stiller med spill og instruktør som vil hjelpe både med tekniske ting, men også for å ha aktiviteter/snakke med deltagere.
OBS! Til de av dere som har deltatt tidligere gjør vi oppmerksom på at det ikke vil bli delt ut brus og snacks til deltakere.

Kontakt: Mette Fratini Flesland på mail mette.fratini.flesland@autismeforenigen.no eller SMS 905 13 434 dersom dere lurer på noe.

Autismeforeningen Hordaland tar ikke ansvar for eventuelle skader eller ulykker, all deltagelse skjer på eget ansvar.

‣ Pris 500,- kroner i halvåret.
Påmelding her: