Foreldretreff Sykkylven – obs endret dato

30. nov 2022
Utløpt!
20:00 - 21:30

Medlemstreff i Sykkylven blir organisert som foreldretreff, søskentreff og temakvelder.

Kontaktperson Ann Kathrin Strømmegjerde tlf : 90663770. Legger ut datoer for 1/2 år i gangen, men obs; kan komme endringer. Legger ut påminninger på Sykkylven sin side på FB samt Autismeforeningen M & R sin FB-side.

På foreldretreffene er det erfaringsdeling og samtaler. På søskentreff er det ulike aldersgrupper og kaffe for de voksne.

Foreldretreffet som var planlagt til mandag 28. november er flytta til onsdag 30. november. Det blir påmelding, med minimum 3 personer for at det skal bli treff. Anbefaler at dei som er interessert i å delta på foreldretreff i Sykkylven tar kontakt slik at de kan legges i inn i FB-gruppa vi har der inne 😊