Foreldretreff (Jessheim)

10. jun 2024
Utløpt!
Peppes Pizza Jessheim

Velkommen til vårt aller første foreldretreff i Jessheim! Vi håper å se mange nye og «gamle» foreldre – det blir en sosial, hyggelig og lærerik kveld, med mulighet til å ta opp diverse temaer.

Når:
mandag 10. juni 2024, kl. 18.00 til ca. 20.30.

Hvor:
Peppes Pizza
Storgata 18, 2050 Jessheim
Klikk her for kart og veibeskrivelse.

Restauranten ligger ikke i selve storsenteret, men rett ved. Informasjon om parkering finner du på jessheimstorsenter.no.

Restauranten er kun et par minutters gange fra Jessheim stasjon og bussterminal. Planlegg reisen på ruter.no.

Pris og servering
Gratis. Fylkeslaget spanderer mat og alkoholfri drikke.

Påmelding og spørsmål
Send påmelding via e-post til akershus@autismeforeningen.no, helst innen lørdag 8. juni (plass er begrenset).

Hvis du har spørsmål, send en e-post til akershus@autismeforeningen.no eller ta kontakt med Kirsten på tlf. 414 21 202.