Akershus lokallag

23. jan 2023
Utløpt!
18:00 - 21:00

Vi inviterer nye og gamle foresatte til en sosial og hyggelig kveld hvor man kan utveksle erfaringer og treffe andre. Lokallaget spanderer pizza og drikke. Alle er velkomne, uansett om de bor i Asker/Bærum eller et annet sted.

Har du ønsker og forslag til aktiviteter eller tilbud lokallaget kan starte opp, eller har lyst til å bidra med dette, kan det tas opp på treffet eller ved å sende oss en e-post.

Sted:
Asker innbyggertorg, Kirkeveien 204, 1383 Asker
Lokalene er cirka 6 minutters gåtur fra Asker togstasjon.
Se kartet på google maps og gå til ruter.no for informasjon om kollektivreise.

Tid:
mandag 23. januar 2023, kl. 18.00-21.00

Servering:
Lokallaget spanderer pizza og drikke. Informér om eventuelle allergier/hensyn rundt
kosthold ved påmelding.

Påmelding og spørsmål:
Påmelding sendes til akershus@autismeforeningen.no eller til Kirsten på tlf. 480 50 178. Du kan også bli medlem i foreldregruppa på facebook og melde deg på der.