Foredrag for ALLE, m/ GRATIS bowling for medlemmer på Pers!(mulig å mld seg inn frem til 6 april))

Pers Hotell

Sentrumsvegen 72, 3550 Gol

06. apr 2024
Utløpt!

Hei alle sammen!

Jeg har nå den gleden av å kunne meddele om at det blir foredrag og bowling på Pers Hotell 6 april.

Det blir foredrag fra kl. 15.00- 17.30.

Det er Gro Iren Johnsen Stenberg som skal holde dette foredraget.

Foredraget er et lavterskeltilbud som vi ønsker å gi i forbindelse med FN’s verdensdag for autisme 2 april. Det vil si at det er gratis for alle. Medlem eller ikke.. 🙂

Det vil bli informasjon om hva vi i Buskerud lokallag holder på med av aktiviteter, hva vi ønsker å få til i Hallingdal nå i 2024, og i tillegg vil jeg dele litt fra brukerperspektivet mitt som mamma til en gutt på 13 år med adhd og autisme.

Jeg kommer til å prate litt om hvilke støtteordninger og rettigheter det finnes for de som har en diagnose. Jeg informerer også om hvor man kan søke om de forskjellige stønadene og rettigheter.

Foredraget er som sagt gratis, men ønsker du servering av mat har vi satt en egenandel på dette:

Medlemmer: 50,- kr. inkludert kaffe/te/isvann

Ikke medlemmer må betale serveringen i sin helhet: Baguett 115,- pr. stk, og kaffe/te/isvann: 55,- pr stk.

Egenandel for servering vippses til: 705368/foredrag

Vi tar selvsagt hensyn til allergener og dietter. Dette kan meldes ifra på vårt påmeldingsskjema som du finner link til litt lenger ned i arrangmentet.

Rett etter at foredraget går vi ned til bowlingen, for å avslutte en hyggelig ettermiddag sammen.

Bowling 17.30:

Vi leier baner etter antall påmeldte, så derfor er det viktig å mld seg på før påmeldingsfristen går ut.

Egenandel bowling inkludert leie av sko:

Medlemmer:

Gratis(kun denne dagen, for å feire verdensdagen for autisme 2 april9

Ikke er medlemmer må betale aktiviteten i sin helhet:

60,- pr serie

25,- skoleie pr. par