FAMILIEBOWLING TORSDAG 1 JUNI 2023

01. jun 2023
Utløpt!

Vi inviterer til famille bowling med pizza torsdag 1 juni kl 17.00

Oppmøte Metro Bowling, Hinderveien 8, 3223 Sandefjord  kl 16.45. Drikkebestilling gjøres før vi får pizza servert kl 17:00 Du kan velge mellom brus eller liten slush  Baner er reservert fra kl 17.30 til 19.00

Pris for medlemmer og husstandsmedlemmer som har betalt kontingent i 2023: 50,- pr person (barn under 5 år gratis)

Pris for ikke medlemmer: kr 100,- pr.person. Deltakeravgift betales med vipps #75411 eller til bank konto  2563.07.01484 ved påmelding. Når vi har mottatt betaling, får du en mail om at du er påmeldt.

Om du er usikker på om du har betalt medlemskontingenten for 2023 kan du ta kontakt med oss!

Bindende påmelding til vestfold@autismeforeningen.no  må være oss i hende innen 23 mai 2023.

I påmeldingen må vi ha navn, kontakt informasjon, fødselsdato (dd.mm.åååå), samt allergier, dere må i påmeldingen skrive hvilken pizza de forskjellige ønsker.

Vi bestiller pizza bord og dere kan velge mellom følgende pizzaer:

NavnFyll
NØFF NØFFTomatsaus, mozzerella, skinke og mais
DER PEPPER’N GRORTomatsaus, mozzerella, pepperoni,løk og paprika
LILLE KYLLINGTomatsaus, mozzerella, kylling og mais
BIFF OG BERNÊSETomatsaus,mozzerella,marinert biff,løk og bernès saus

Trenger du glutenfri pizza gi beskjed hvilken topping du vil ha på (porsjonspizza). Mozzerella ost er lav på laktose, men inneholder melkeprotein, er det andre spesielle dietthensyn, ta kontakt så finner vi en løsning