Familiebading på Energisenteret på Haukeland sykehus mandager fra 17:00 – 18:00

28. nov 2022
Utløpt!
17:00 - 18:00

Vi har gleden av å kunne tilby familiebading hver uke på Energisenteret på Haukeland sykehus på mandager fra 17:00 – 18:00 med oppstart 22. august. Familiene får 45 minutter i bassenget, og alle må være ute av bassengene til 17:45.

Dette er et tilbud kun for medlemmer, alle som deltar MÅ være medlem i Autismeforeningen i Norge både voksne og barn.  Alle under 12 år samt de over som ikke er svømmedyktige, må ha med seg ledsager ut i bassenget.  På dette partiet vil det ikke være tildeling av garderober, damer bruker damegarderoben og herrer herregarderoben.

For at alle skal få en god opplevelse i bassenget er det viktig at alle deltagere respekterer tiden de har i bassenget, og det er viktig at alle er ute av garderobene innen klokken 18:00, da kommer neste parti.

Autismeforeningen Hordaland er tar ikke ansvar for eventuelle skader eller ulykker. Det vil være badevakter til stede med livredningskompetanse. Vi ber om at ledsager sørger for at barn ikke løper på flisene i lokalet, dette for å forhindre skade.

Husk gjeldende regler for smittevern.

NB! Siste gang før jul er mandag 5.desember.

Pris 300,- kroner i halvåret per person.

Påmelding her: Familiebading på Energisenteret (deltager.no)