Hordaland lokallag

23. feb 2023
Utløpt!
18:00 - 19:30

Vi har gleden av å kunne tilby familiebading annenhver uke på Energisenteret på Haukeland sykehus på torsdager fra klokken 18:00 – 19:30 med oppstart 26. januar Familiene får 1t og 15 minutter i bassenget, og alle må være ute av bassengene til 18:15, slik at garderobene er ledige til neste parti begynner klokken 19:30.

Dette er et tilbud kun for medlemmer, alle som deltar må være medlem i Autismeforeningen i Norge, både voksne og barn. Alle under 12 år samt de over 12 år som ikke er svømmedyktige, må ha med seg ledsager ut i bassenget. På dette partiet vil det ikke være tildeling av garderober, damer bruker damegarderoben og herrer bruker herregarderoben.

For at alle skal få en god opplevelse i bassenget er det viktig at alle deltagere tar hensyn til hverandre og respekterer tiden de har i bassenget. Det er viktig at alle følger beskjeder som blir gitt av badevaktene.

Autismeforeningen Hordaland tar ikke ansvar for eventuelle skader eller ulykker. Det vil være badevakter til stede med livredningskompetanse. Vi ber om at ledsager sørger for at barn ikke løper på flisene i lokalet, dette for å forhindre skade.

Husk gjeldende regler for smittevern.

Pris 300,- kroner i halvåret per person som bader, gjelder også ledsager.