Emma Sansehus

Jens Holesvei 5 , 1336 Sandvika

11. jun 2022
Utløpt!

Autismeforeningen i Norge, Akershus lokallag inviterer til:

SENSORISK LEK PÅ EMMA SANSEHUS I SANDVIKA
LØRDAG 11. JUNI 2022, KL. 14.30-16.00

Vi gleder oss til å samles på sansehuset for første gang siden 2019! Benytt denne anledningen til å treffe andre i samme situasjon, utforske sansene og tilbringe tid sammen som familie.

Beskrivelse:
Emma Sansehus er et spennende og trivelig sted for både store og små. Der finner vi alt fra ballbasseng og hoppeslott til musikkinstrumenter. Vi har hele stedet for oss selv!

Målgruppe:
Sansehuset passer ypperlig for barnefamilier, men alle er velkomne, uansett alder, diagnose eller generelt funksjonsnivå. Barn, unge og andre som trenger tilsyn må være sammen med et familiemedlem eller annen ledsager.

Når:
lørdag 11. juni 2022, kl. 14.30-16.00
Vi forventer ikke at deltakerne kommer presist.

Hvor:
Emma Sansehus, Jens Holes vei 5, 1336 Sandvika

Reise med bil. Emma Sansehus ligger ca 25 minutter vest for Oslo S i retning Drammen, mellom Sandvika og Kirkerudbakken alpinsenter. Kjør E18 til Sandvika. Følg E16 fra Sandvika mot Hønefoss og videre
skilting til Emma Hjorth. Klikk her for kart og reiserute.

Reise kollektivt. Sandvika stasjon ligger langs Drammenbanen og Askerbanen. Den betjener både flytoget og lokaltog. På stasjonsområdet ligger også en busstasjon og drosjeholdeplass. Buss nr. 240 drar fra Sandvika stasjon 3-4 ganger pr. time og nærmeste bussholdeplass er Emma Hjorths vei (10 minutters gange). For informasjon om tog- og busstider gå til https://ruter.no/reiseplanlegger/.

Pris:
Gratis.

Viktig å vite:

• Alle deltar på eget ansvar. Tett tilsyn er viktig – både for å unngå avstikking og skader og for å sikre smidig turtaking og koselige felles opplevelser.
  • Servering. Det vil ikke være anledning for bespisning innendørs. Ta gjerne med mat og drikke som kan nytes ute i hagen eller i egen bil.
  • Forberedelser. Oversikt over rommene, bilder og beskrivelser finner man på emmasansehus.no.
  • Bading. Boblebadet er dessverre ikke tilgjengelig fordi arrangementet er kortere enn vanlig. Vi håper å kunne tilby det neste gang.

Påmelding:

Påmelding er svært viktig av hensyn til brannsikkerhet – det er kun plass til 45 personer. Førstemann til mølla. Fyll ut påmeldingsskjemaet her, helst innen fredag 3. juni. Hvis du ikke rekker fristen, send påmelding likevel i tilfelle ledig plass.

Spørsmål?

Ta kontakt med oss på tlf. 414 21 202 eller ved å sende en epost til akershus@autismeforeningen.no.