Vestfold lokallag
13. mar 2023
Utløpt!

Digital samtalegruppe for autister/ personer med autisme

Digitalt - Microsoft Teams
13. mar 2023
Utløpt!

Vi arrangerer igjen digital samtalegruppe for autister/ personer med autisme.

Tilbudet er i utgangspunktet åpent for alle som er medlem i AiN, men om det blir mange påmeldinger må vi prioritere medlemmer i vårt lokallag.

Tilbudet er et resultat at vi har fått flere likepersonsamtaler fra autister i og utenfor Vestfold som har ønsket et slikt tilbud.

Om dere kjenner til medlemmer som kan ønske å delta kan dere gjerne dele lenken og informasjonen under med dem.

ARRANGEMENTINFORMASJON:

Vi inviterer autister/ personer med autisme til digital samtalegruppe 13. mars 2023, kl. 17:00 – 19:00.

Påmelding gjøres på her. Lenke til Teams sendes ut en til to dager før møtet.

Påmeldingsfrist er 10. mars 2023, kl. 23:00

Vårt mål er at gruppa skal møtes digitalt hver annen måned. Når forholdene tillater det med tanke på smittevern, vil det vurderes å ha kombinerte fysiske og digitale møter.

Ønsker du å delta i digital samtalegruppe for autister/ personer med autisme?

Gruppa er ledet av Sondre Bogen-Straume som er leder av Vestfold lokallag, likeperson og selv er autist (har Asperger syndrom) og har AD/HD.

Samtalegruppa er kun for betalende medlemmer i Autismeforeningen. Medlemmer i Autismeforeningen Vestfold lokallag prioriteres over andre lokallag, men gruppa er i utgangspunktet åpen for medlemmer i alle lokallag.

Om det er mange påmeldte kan vi måtte prioritere hvem som får delta.

Du må være over 16 år for å kunne delta!

Ved spørsmål eller ønske om mer informasjon kan du sende en e-post til vestfold@autismeforeningen.no

Endringer i dato og tid på fremtidige møter kan forekomme.